2010. július 30., péntek

Irány Hollywood?

A GTA V-ről már megannyi találgatás született, ám most itt a legújabb, mely ráadásul elég hóbortos formában került napvilágra. Hiszen akárhogy is, a CG247 szerint az új GTA Hollywoodban fog játszódni.

Érdekes cikk látott napvilágot a VG247 pletykarovatában. A vicces írás egy telefonbeszélgetést tálal ki, amelyben a két telefonáló a titkolt homoszexualitásuktól kezdve az elszúrt házaséletig mindent kitárgyalnak, majd pedig, mikor már nincs más témájuk, a GTA V-ről kezdenek beszélni a felek, mely Hollywoodban fog játszódni, bejelentésére pedig hamarosan sor kerül a Rockstar Games saját, Max Payne 3 buliján. Hogy mennyi ennek a dumának a valóságtartalma, kérdéses, az viszont több elemző szerint valószínű, hogy a Rockstar még idén bejelenti a következő GTA-t. Várjuk örömmel.

"Heathrow le a következő kijáratnál."

"Meg kellett volna vennem a helyjegyet."
"Miért nem tetted?"
"A ma reggel nem volt olyan jó."
"Azt hiszem, nem könnyű elhagyni őket utazásokért."
"Igen. Nézd."
"Mi az?"
"Ez több volt annál. És ez nem egy utazás, mint máskor.Köszönöm, hogy eljöttél értem autóval."
"Semmiség.Mi a f*sz van veled? "
"Ne, oké?Ne most."
"Sajnálom.Mi a baj? "
"Elmondtam neki."
"Mit mondtál el neki?
"Elmondtam neki, hogy meleg vagyok."

[Szünet]

"Mi?"
"Elmondtam neki, hogy meleg vagyok."
"Mi?"
"Azt hittem, ez akartad."
"Jézusom.Hát, igen.De.A francba.Na álljunk csak meg."
"Igen."
"Biztos vagy benne, hogy meleg vagy?"
A "csavargó" adta el, azt hiszem. Igen, a "csavargó."
"Tényleg?"
"Soha nem volt senki más."
"Ó, Istenem. Mi van a gyerekekkel?
"Nem tudom. Meghalok. Csak el kellett mondanom neki, és elmentem. "
"Én. Én."
"Ez nem rólad szól.Úgy értem hogy, meg kellett csinálni.Megengeded, hogy rágyújtsak, ugye. "
"Igen. Ide.

[Zippo]

"Köszönöm."
"Nézd, el kell mondanom. Várj: hová f@szba mész? "
"Amerikába. Körülbelül egy hónap múlva jövök vissza. Sajnálom. Tudom, hogy ez nem alkalmas. Nagyon örülök, hogy ma eljöttél velem."
"Van még valami?"
"Igen, persze."
"Oké.Nézd, nagyon sajnálom.A temetést.És a többit. Én tényleg meg próbálok már lenyugodni.Azt hiszem elég feszültté tettem a hangulatot köztünk. Komolyan elb@sztam az egészet."
"Tudom.És én is sajnálom.Én. Én általában nem vagyok ilyen.Szörnyű voltam a feleségemnek.És neked."
"Állj meg itt."
"Igen."
"Mit mondott?"
"Azt mondta tudta, hogy van valami, de amikor elmondtam neki, hogy egy férfi volt megdöbbent."

[Ablak, kiadott hang]

"Tudom, hogy ez rettenetesen hangzik, de én nagyon boldog vagyok."
"Tudom, hogy az vagy."
"Van itt egy hely."

[Biztonsági öv és az ajtók hangja.Bőrönd és a csomagtartó.Kiveszik a slusszkulcsot.Szünet a felvételben.Körülbelül 11 percig.]

"Rendben.Megyek és ellenőrzöm!
"Nem."
"Nekem kell. Én megyek. "
"Nem, én nem arra gondoltam, hogy...Én. Istenem. Én. "
"Mi van?"
"Szeretlek."

[Szünet]

"Én is szeretlek."

[Sírás, zajos hang]

"Oké. Most már tényleg megyek. "
"Oké.Kérlek hívj fel. "
"Úgy lesz."

[Szünet]

"Várjon."
"Igen?"
"Mi van a történettel amit említettél?
"[Nevetés] Most sokkoltál."
"Az ember él."
"Ez nagy.És mindjárt közel érnek a kapuhoz. "
"Nem probléma.A repülőtéren vagyunk.Tele van a repülőgépek."
"Ez a GTA V"
"Itt az idő."
"Ez nem könnyű."
"Tudom.Megkaptad a helyszínt? "
"Igen, megkaptam."
"És?"
"Hollywoodban játszódik majd."
"Oké."

[Szünet]

"Tényleg?"
"Ez az, amit már mondtam."
"Csekélynek tűnik."
"Igen, nagyon. Én nem csinálom. "
"Ki?"
"Gyerünk."
"Megkérdezted a Rockstar-t?
"No comment."
"Rendben."
"Hamarosan bejelentik."
"Mikor?"
"Nem tudom.Azt hiszem, ez lesz a Max Payne 3 esemény alatt."Hamarosan" ezt mondták?Kétlem, hogy egy GI megvitat egy véleményt egy helyen szórakozásból. "
"Láttam, igen."
"Ez az."
"Oké.Nagyra értékelem. "
"Ne izzadj.Van még vmi jó számodra.Lehet, hogy majd segítenek felnyitni a szemed, hogy gyere vissza az USA-ból."
"Semmi kétség."

[Szünet]

"Szia."
"Szia."

Nincsenek megjegyzések: